Cevher Kasabası (550)
Battle Ages 550 Cevher (Premium Para Birimi) Battle Ages hazinenizi artırmak için satın alın. Cevherler inşaatları hemen tamamlamanızı ve savunmanızı hemen güçlendirmenizi sağlar!