Cevher İmparatorluğu (15000)
Battle Ages 15000 Cevher (Premium Para Birimi) Battle Ages hazinenizi artırmak için satın alın. Cevherler inşaatları hemen tamamlamanızı ve savunmanızı hemen güçlendirmenizi sağlar!