Car Vouchers (24)
24 Kuponluk bir paket satın alın Forza Horizon 5 Araba Kuponları, hayalinizdeki garajı inşa etmenize yardımcı olmak için Araba Gösterimi'nde bulunan herhangi bir arabayı elde etmek için kullanılabilir! Bu, Forza Horizon 5 deneyiminizi kişiselleştirmenize ve istediğiniz arabaları kendi hızınızda toplamanıza olanak tanır. Araba kuponları ile alınan arabalar devredilemez. Kuponlar sadece Araba Gösterimi arabaları ile değiştirilebilir, Festival Oyun Listesi ödüllerini veya Araba Paketlerinde bulunan arabaları almak için kullanılamaz.