Canavarlar Paketi
Aranızdaki minik canavarlar için son derece ürkütücü bir sürprizimiz var – şeker ya da şaka, sizin sorumluluğunuzda! Cadılar Bayramının yılın her günü kutlandığı Canavar Kasabasında gece vakti! Bu ürkütücü kasaba, kesinlikle yüreğinize korku salacak olan her türlü son derece ürpertici canavarla, perili evlerle ve dehşete düşüren araçlarla dolu. Cesursanız Hayalet Trene binin, ya da bir Canavar Araştırmacısı olun ve kendi Ürkütücü Kalenizi inşa edin! Yeni LEGO Worlds Canavarlar Paketinde her şeyi arkadaşlarınızla beraber oluşturun, keşfedin ve araştırın.