Aguas Claras’ta kendi balıkçılık hikayeni yaz. Muhteşem, hayat dolu doğası ve tablo gibi görünen büyüleyici balık tutma noktalarını düşününce bu Endülüs cennetinin dünyanın dört bir yanındaki balıkçılar tarafından böylesine sevilmesi şaşırtıcı değil. Heyecan verici yepyeni veya bilindik türde balıkları tut Aguas Claras, on altı benzersiz balık türünü içeren çok çeşitli bir su ekosistemine sahip. Bu balık türlerinden on bir tanesi tamamen yeni keşifler olup bu DLC’ye özeldir. Yeni ekipmanını ve balıkçılık yeteneklerini kullanarak çeşitli göl, gölet ve mağaraları keşfe çık. Bu macerada dayanıklı Endülüs Bıyıklı Balığı, zorlu Aynalı Sazan veya geceleri ortaya çıkan Avrupa Yılan Balığı gibi türleri yakalama şansın olacak. Ayrıca Kocaağız Levreği ve Kuzey Turna Balığı gibi oyunda bilinen ve sevilen türleri yakalayarak balıkçılık yeteneklerinin sınırlarını zorlayabilirsin. Büyüleyici Endülüs’te kendi balıkçılık hikayeni yaz Tablo gibi görünen küçük bir Endülüs kasabası olan Aguas Claras bir süredir dış dünyaya kapalıydı. Günümüzde ise lezzetli mutfağın, çok yönlü tarihin ve keyifli balıkçılık fırsatlarının birleşim noktası olarak yeniden keşfedilmenin eşiğinde duruyor. Aguas Claras, bereketli ve el değmemiş doğasının yanında zengin yerel mirasıyla balıkçılar için tam bir cennet. Yeni aktivite ve mücadeleler seni bekliyor Aguas Claras’ın esnafı Daniel ve korucusu Karim ile tanış. Sarp kayalık sırtları, uçsuz bucaksız baraj göllerine bakan nefes kesici manzaraları ve bölgedeki antik harabeleri keşfetme yolculuğunda sana rehberlik edecekler. Onlarla birlikte rezervde seni bekleyen 60'tan fazla heyecan verici yeni görev ve mücadelenin üstesinden gelebilirsin. En göz alıcı balık tutma noktalarında olta at Daniel ve Karim seni rezervin çeşitli yerlerinde görevlere gönderecek. Tehlikeli dağ geçidinde, gizli yer altı göllerinde ve kayalık dağ derelerinde balık tutma şansına sahip olacaksın.