Balıkçılık maceranda güvenebileceğin yeni dostun olacak LakePal Yem Teknesi ile tanışmaya hazır ol. Uzaktan kumandayla kontrol edilebilen bu cihaz profesyonel olta balıkçıları için olmazsa olmaz bir aksesuar! Yem atma menzilini genişlet Yemini kıyıdan uzağa yerleştir, elle veya sapanla fırlatılmış yemlere yeterince yaklaşmayan o zorlu balıkları kendine çek. Sığ yerlerde balık tutarken veya derin suları keşfederken koşullar fark etmeksizin yem taktiklerini tamamen kendin belirle. Yemi nokta atışı bir yöntemle at Yemi nokta atışı yöntemle atma özelliği sayesinde elde ettiğin benzersiz kontrolün tadını çıkar. Rahatlıkla engellerin arasından geç ve yemini tam istediğin yere bırak. Geleneksel yem atma yöntemlerinin sunduğu tahmini sonuçlarla zaman harcama. LakePal’ı kendi tarzına göre değiştir LakePal Yem Teknesi aksesuarını üç benzersiz kaplamadan biriyle özelleştir. İster kamuflaj tasarımıyla çevreyle bir ol ister şık karbon fiber bitişli sade bir görünüm tercih et. Seçim senin!