Ghosts Multiplayer'a bildiğin ve tanıdığın Snoop Dogg ile birlikte gir. Efsanevi repçi, Multiplayer'daki tüm savaşları sana anlatırken, öldürme serileri ve düşman faaliyetleri konusunda seni uyarıp, savaş tarzına biraz argo tadı katacak. Çaktın?