Oyunculara iki farklı konfigürasyon sunar: Orta ve kısa menzilli bir Makineli Tüfek ve orta ve uzun menzilli bir Taarruz Tüfeği. Bu 2'si 1 arada özelliğine sahip benzersiz silah, savaşın tam ortasında sadece bir düğmeye dokunarak Makineli Tüfekten Taarruz Tüfeğine veya tam tersine dönüşebilmektedir ve çeşitli harita türlerine ve taktiklere göre ayarlanabilerek maksimum esneklik sunmaktadır.