Hafif bir ahşap kundağa ve dijital bir ekrana sahip bu silahla oyuncular, Maverick'i tatktiksel ihtiyaçlarına göre taarruz tüfeği veya keskin nişancı tüfeği olarak kullanabilir. Taarruz tüfeği olarak silahın atış hızı tam otomatik olabilmektedir ve belli bir mesafeden büyük hasar verebilmektedir, ayrıca Keskin Nişancı Tüfeği olarak Maverick gelişmiş bir dürbüne ve yarı otomatik atış hızına sahiptir.