Extinction Kişiselleştirme Paketi ile Efsanevi Yaratıklara karşı savaşını Çok Oyunculu düzeye taşı. Bu paket, uzaylı temalı silah kamuflajı, tel çapraz, yama, oyuncu kartı ve arkaplan içerir.