Blunt Force Character Paketi ile silahlanın ve düşmanlarınız sizin ellerinizden yapraklı bir mağlubiyet tatsın. Paket, yapraklı üniforma ve 2 farklı şapka seçeneğiyle birlikte tamamlanmış oluyor.