Caira Valkür Görünümleri
Caira'yı Valkür Silah Görünümleri ile donatarak ona yeni bir görünüm kazandırın. Bu paket Napalm El Bombası Fırlatıcı ve İyileştirici El Bombası Fırlatıcı için yeni görünümlerin kilidini açar.