Cadılar Bayramı Seviyeleri
Mevsim haritamızda 30 YENİ ürkütücü seviye karşınızda! YEPYENİ Peek-a-Boo güçlendirmesini deneyin! İki YENİ Oynanış Mekaniğini deneyin: Feed the Ghosts ve Trick-or-Treat! Özel bir sürprizin kilidini açmak için 10 balkabağının tümünü toplayın!