Cadılar Bayramı 2013 Kostüm Seti
Cadılar Bayramı gelip çattı! Dead or Alive 5 Last Round Cadılar Bayramı kutlamasını bu hoş ve ürkütücü 28 kostümle yapın! Bu set Alpha- 152, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Raidou ve Honoka HARİÇ, bütün DOA5LR karakterleri için kostümler içermektedir. *Bu kostümleri kullanmadan önce en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor. *Karakterin ayrıca satın alınması gerekmektedir.