Cadı Doktor β Erken Kilit Açma Bileti
Düşmanın hareketlerini kontrol altında tutmak için güçlü plazma mermileri kullanan Cadı Doktor β artık mevcut! Erken Kilit Açma Biletiyle bir adım önde başla! Şu içerik yer almaktadır: - Cadı Doktor β Erken Kilit Açma Bileti Erken Kilit Açma Biletleri, ilgili eksokostümün kilidini açmış veya kilidini açma koşullarını karşılamış olsan dahi satın alınabilir. Not: Bu sete dâhil olan ürünler, ayrı ayrı veya diğer setlerin bir parçası olarak da satın alınabilir. Lütfen aynı ürünleri tekrar almamaya dikkat et. Alınan ek içerikler, başlık ekranından oyun içi ana ekrana gidilerek kullanılabilir. Not: Bu DLC, yalnızca satın alınan Microsoft hesabında oynanabilir. Bir aile grubunun düzenleyicisi olsanız bile aile üyelerinin hesabından bu DLC'ye erişilemez.