CAC : PIRATE SHIP HIGEMARU
Pirate Ship Higemaru'ı oynayın. ※Oynamak için "Capcom Arcade Cabinet" gereklidir. "1984 Pack" ve "Hepsi Bir Arada" paketlerinin ikisi de bu içeriğe sahiptir. Çift satın alma yapmamaya lütfen dikkat edin.