Büyük Şilin Çuvalı (1100 Şilin)
Deceit 2'deki deneyiminizi geliştirmek için 1100 Şilin satın alın. Şilinlerinizi kullanarak farklı karakter ve eşya görünümleri elde edin, oyununuzu kişiselleştirin. Microsoft Store'dan satın alınan şilinler yalnızca Deceit 2'nin Xbox sürümünde kullanıma yöneliktir ve diğer platformlara aktarılamaz.