Büyük Paket
Bir Başlangıç Paketi ile UFL yolculuğuna başla! Bu paket, yeni oyunculara ilk andan itibaren rekabet üstünlüğü vermek için tasarlandı. Pakete Neler Dâhil: Görünüm paketleri: Takımını en baştan daha güçlü ve daha eşsiz kıl İtibar Takviyesi: Takımına daha fazla yüksek puanlı oyuncu ekle TP Takviyeleri: Daha hızlı seviye atlamana ve daha çok içeriğin kilidini açmana yardımcı olan TP takviyeleriyle ilerlemeni hızlandır Oyun İçi Para: Görünüm paketlerine, yükseltmelere veya özelleştirme seçeneklerine harcayabileceğin oyun içi para bonusu al Neden Başlangıç Paketini Seçmelisin? Anında Takım Kurma: Sağlam bir takımla başla ve sıralamalarda yukarıya daha hızlı tırman Gelişmiş Oynanış: Avantajlar sağlayan yükseltilmiş görünüm ve takviyelerin faydalarından yararlan Büyük Paket beraberinde birçok avantaj: 30 günlük Premium (TP ve KP) 30 maç İP takviyesi Devasa Görünüm Paketi Eşsiz Görünüm Paketi Süper Görünüm Paketi 50.000.000 KP oyun içi para 1.050 LP oyun içi para Zirveye oynamaya hazır ol!