Büyük Fıçı Bombacısı Paketi
Bu patlayacak kadar dolu Fıçı Bombacısı paketiyle içindeki ateşi ortaya çıkar. Paketin içinde (Koleksiyoncunun öğeleriyle) tüm gemi seti, silahlar, kostüm, makyaj ve bardak bulunur.