Büyük Donmuş Ufuk Paketi
Mamut kadar büyük Donmuş Ufuk paketiyle soğuğu ne kadar sevdiğini herkese göster. Paketin içinde (Koleksiyoncunun öğeleriyle) bütün gemi setinin silahları, enstrümanları ve Buzul Laneti Inu ile Ragamuffin bulunuyor.