Büyük Asil İntikam Yelkenleri Paketi
Büyük Asil İntikam Yelkenleri Paketi; Koleksiyoncunun öğeleriyle birlikte tam gemi setini ve silahlarını, Kaptan Barbossa Kostüm Setini, Redd Kostümünü, İsyankar Köpek evcil hayvanını ve Kaptanlı bir gemiyi süslemek için üç tabloyu içerir.