Burial At Sea- Episode 2 (1 of 2)
[NOT: Bu 2 bölümden 1.sidir. Oynamak için Bölüm 2 gereklidir ve hiçbir ek ücret olmadan edinilebilir.] BioShock Infinite: Burial at Sea – Episode Two’da dünyayı Elizabeth’in gözlerinden görün. Burial at Sea – Episode One’ın sonunun hemen ardından yaşananları konu alan bu son bölümde, terk ettiği küçük kız kardeşini kurtarmak için Rapture’da yolculuk eden Elizabeth rolünü üstleneceksiniz. Orijinal BioShock ve BioShock Infinite’in geliştiricisi olan Irrational Games tarafından geliştirilen Burial at Sea hikayesinin devamı, Rapture'ın daha önce hiç görmediğiniz yerlerini gözler önüne seriyor, yeni silahlar ve plasmidlerle gizliliğe dayalı bir oynanış sunuyor ve neredeyse tüm orijinal BioShock ve BioShock Infinite ana karakterlerini içeriyor. Üç BioShock Infinite eklenti paketinden sonuncusu olan Burial at Sea – Episode Two ile BioShock Infinite ve Burial at Sea'de anlatılan hikaye sona eriyor. Bu paket BioShock Infinite Season Pass'e dahildir ve yeni Achievement'lar içerecektir.