Wired ProductionsDiğerStrateji
Deli Murdock'ın kilidini aç! Gözden Düşmüş Mancer Lector size 3 tuhaf ama kullanışlı icatla yaklaşacak: - 'Ebedi Batarya' benzersiz binası: yerleşiminiz için iki yeni yükseltmenin kilidini açın ve fırtınalarda şarj olmasını izleyin! - Kıyamet Kulesi: Düşmanlarınızı 8 hedefe kadar saldırarak yaylanan ve bölünen yıldırım saldırılarıyla patlatın! - Kadim Şok Mızrağı: Mad Lector bu kadim silahı yeniden yarattı, böylece sörveyörünüzdeki yükseltilmiş bir taretten yıldırım saldırıları başlatabilirsiniz.