Bullbarian Deadlift - Awesomenauts Assemble! Kostümü
Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Deadlift için bir kostümü açacaktır. Bu kostüm, yepyeni ve tamamen kişiselleştirilmiş seslendirmeler içermektedir.