Klasik bir atari oyunu olan Brick Breaker, nefes kesici yeni sürümü ile döndü. Oyunun muhteşem oynanabilirliği - benzersiz ve zamansız - sürprizlerle dolu. Reflekslerini keskinleştir ve seni bekleyen yüzlerce farklı seviyenin üstesinden gel. Bonusları topla, tuzaklardan sakın ve zafere doğru kendi yöntemlerinle oyna. Yalnız başına ya da bölünmüş ekranda azami 4 oyuncuyla oyna. Brick Breaker sana saatlerce eğlence ve neşe sunuyor!