Brawler Tatil
Ultra Street Fighter IV için alternatif kostüm paketi. Zangief, E.Honda, Rufus, Abel ve El Fuerte için tatil temalı yeni kıyafetler içerir. Bu yeni renkleri giyin ve rakiplerinizi şık bir şekilde alt edin! *Bu içerik sadece Ultra Street Fighter IV ile uyumludur. Başka oyunlarda çalışmaz.