Selam Bratz Pack! Stylin' Soiree moda dünyasında o kadar çok ses getirdi ki dünyaca ünlü bir modacının dikkatini çektin ve seninle çalışmak istiyor! Barselona, Seul ve Stilesville seyahatlerini paylaşarak Bratz Dergisi'ni büyüt. Kızlar Gecesi koleksiyonundaki yepyeni saç modelleri, makyaj ve kıyafetlerle kızları özelleştir ve takipçilerini kendine hayran bırak. En iyi muhabir olma yolculuğuna hız kesmeden devam et.