Bot Kişilik Paketi
Bu yükseltme, ANG-3 Scavenger Bot ses ve kişilik bellenim güncellemesi içerir. Gelişmiş konuşma ve alaycılık protokolleri tüm Scavenger Bot'larına otomatik olarak yüklenecek, böylece mikroişlemciyle çalışan beyinlerinde dönüp duran düşünceler sesle ifade edilebilecek.Scavenger Bot'ların ne söyleyeceği onlara nasıl davranacağına bağlı: Senin hakkındaki GERÇEK düşüncelerini duymak istemiyorsan, sesli bot'ları yoğun savaş ortamlarından, düşmanca durumlardan ve uzayın derinliklerinden uzak tut.