Bot Kapasite Yükseltmesi
Bu yükseltme, Scavenger Bot'un sana Bench'te teslim edeceği, Ration Seal'ler dahil, kaynak miktarını iki katına çıkarır. Hızla Tungsten, Semiconductor, Scrap Metal, Somatic Gel ve Transducer stoğu yapabileceksin. Kaynaklar; silah parçası yapımı, sarf malzemeleri ve giysi yükseltmeleri için kullanılabilir.