Borderlands 2 Ultra HD Texture Paketi
4K Ultra HD ve HDR özelliğine sahip Xbox One X Enhanced. Bu Ultra HD doku paketiyle Borderlands 2 ve DLC'sinin video uygunluğunu artırın. Karakterler, araçlar, silahlar ve ortamlar dahil olmak üzere oyun dokularını yükseltin. Oyuncular ayrıntıların tadını en iyi 4K çözünürlükte çıkaracak, ancak geliştirmelerin tadı diğer ekranlarda da çıkarılabilir.* *Kurmak için Xbox One X gerekir. 4K çözünürlük için 4K ekran gerekir.