Bloodstained: Ritual of the Night - Classic II: Dominique's Curse
Classic II: Dominique's Curse, Bloodstained: Ritual of the Night'a retro tarzda bir oynayış aksiyonu getiriyor! Miriam tarafından yenilgiye uğratılan Dominique, iblis güçlerini kötüye kullananları hoş karşılamayan bir diyar olan Araf'a atılır. Kaybolmuş ve öfke dolu olan Dominique, bu yeni dünyada mücadele etmeli ve hayatta kalmalıdır. Dominique, Bael'in gücünü çalabilirse yaşayanların diyarına dönebilecek ve intikamını alabilecek... Ancak bunu, laneti onu yok etmeden bir an önce yapmalı. Orijinal Classic Mode'un oynanışını genişleten Dominique's Curse, ilk Classic Mode'dan daha büyük bir haritaya, tümüyle yeni bir Bloodstained hikayesine ve yepyeni bir oynanışa sahip! Yolculuğun seni çöllerden, ormanlardan, mezarlıklara ve ötesine kadar çeşitli mekanlara götürecek. Güzergahındaki kasabalar, NPC'ler ve tüccarlarla dolu. Eşyalarını satıp ekipmanını yükseltebilir ve sağlık iksirleri satın alabilirsin. Ne kadar ilerlersen yükseltmeler de o kadar güçlü olur. Bunlara ihtiyacın olacak. Yolculuğun için rehberlik almak adına yerel halkla konuş... Tabii onlara güvenebilirsen. Ne de olsa hepsi iblis. Küçülen aya dikkat et! Karanlık çöktüğünde düşmanlar güçlenir ve dost canlısı iblisler hızla ölümcül düşmanlara dönüşür. Eski tarzda ama yepyeni bir macera. Acaba hangi sona ulaşacaksın?