Blood Bowl 3 - Brutal Ball Pack
Çoğunuz unutmuş olabilir, ancak Blood Bowl maçındaki en önemli öğe toptur. Bu paket, takımlarını özelleştirmekte kullanabileceğin özel bir top içerir.