Blood Bowl 3 - 200 Warpstone
Bu paket ile Blood Bowl 3'te harcayabileceğin sanal para birimi olan 200 Warpstone kazan. Bunları kullanarak Blood Pass ve özelleştirilebilir eşyalar gibi çeşitli içerikler açabilirsin.