Bir Karakter Düzenleme Kuponu (Ücretsiz)
Karakter Düzenleme Kuponları, kupon başına bir avcı karakterin görünümünü değiştirmeni sağlar. Veri kayıt seçim ekranında bir kupon kullanarak mevcut bir avcının görünümünü düzenle. Avcının adının değiştirilemeyeceğini lütfen unutma. Bu eklentinin içeriği: - Karakter Düzenleme Kuponu (1, ücretsiz) Not: - Bu eklenti içeriği yalnızca bir defa alınabilir. - Her kupon, düzenlenen karakteri kaydettikten sonra tüketilir. - Item Box'tan kupon kullanmadan saç, kaş rengi, sakal, makyaj ve giysileri düzenleyebilirsin.