Ben 10: Güç Yolculuğu!
Ben Tennyson ve ailesi, rahatlatıcı bir Avrupa seyahatinin tadını çıkarıyordu... Ta ki kötü kalpli Hex dört gizemli kristali uyandırıp Boşluktan canavar kılıklı ziyaretçileri çağırana dek. Şu anda Ben'in, usta büyücünün zalim planlarını bozmasına sadece sen yardım edebilirsin! Bu yüzden Omnitrix'i takıp Ben 10'in inanılmaz uzaylılarına dönüşerek aksiyon dolu ve 3 boyutlu bir dünyada maceraya atılıp savaş. Nefes kesen mücadelede Ben'in bugüne dek karşılaştığı en ölümcül düşmanların karşısına çık. Eğlenceli bulmacaları çöz, becerilerini kullanarak karşılaştığın kasaba sakinlerine yardımcı ol ve güçlendiricilerini toplayarak uzaylılarını yükselt. Kötülük timsali Hex'e karşı yapacağın son hesaplaşmaya doğru giderken de Avrupa'nın şehirlerini, ormanlarını ve dağlarını keşfet. Gwen ve Büyükbaba Max senin tarafında, böylece Cartoon Network'teki tüm komiklikler ve rekabetin heyecanı burada. Dört elin iki elden daha üstün olduğunu bildiğimizden, Kevin Levin macerasını, bölünmüş ekranlı iş birliği modunda da oynayabilirsin. Bu, tekrar tekrar çıkmak isteyeceğin bir Güç Yolculuğu olacak. Hadi şimdi kahramanlık zamanı!