Düşman tavşanları bu Zombi kaplamalarıyla kişiselleştir ve terk edilmiş arabaların, bir dağın ve boş bir şehrin arasında tavşan deliğini koru. NOT: Bu pakette hem Zombi Kaplama Paketi hem de Zombi Arena Paketi bulunur.