Deneyimini Palyaço, Güreşçi, Ninja, Şehir Ordusu ve Zombi kaplamaları ve arenalarıyla kişiselleştir. NOT: Bu pakette birleştirilmiş bir fiyata 5 kaplama ve 5 arena paketlerinin tümü bulunur.