Düşman tavşanları bu Şehir Ordusu kaplamalarıyla kişiselleştir ve savaştan mahvolmuş bir kasabanın kenar mahallelerinde tavşan deliğini koru. NOT: Bu pakette hem Şehir Ordusu Kaplama Paketi hem de Şehir Ordusu Arena Paketi bulunur.