Düşman tavşanları bu Palyaço kaplamalarıyla kişiselleştir ve bir Sirk'in sonbahar havasında tavşan deliğini koru. NOT: Bu pakete hem Palyaço Kaplama Paketi hem de Palyaço Arena Paketi bulunur.