Bay Foster Takım Elbise Paketi
Oynanabilir karakter Bay Foster için yeni bir takım elbise üniforması al. Foster'ın Klasik Takım Elbise Üniforması (9 görünüm içerir), Papyon Görsel Aksesuar ve Klasik Kravat Görsel Aksesuar (her biri için 9 görünüm içerir) ile birlikte gelir.