İndirimli fiyattan Kısayol Kitlerinin tamamını içerir. Kısayol Kiti: Vasıta Paketi ve Taarruz, Sıhhiyeci, Gözcü ve Destek sınıflarına ait tüm Kısayol Kitlerini kapsayan Kısayol Kiti: Piyade Paketi içerir. Kısayol Kiti: Vasıta Paketi, aşağıdaki sınıflar için oyun ilerlemesiyle kazanılan tüm vasıta paketlerine anında erişim sağlar: Kara Gemisi, Ağır Tank, Hafif Tank, Topçu Kamyonu, Avcı Uçağı, Taarruz Uçağı ve Bombardıman Uçağı. Ayrıca, Tankçı ve Pilot sınıflarına ait bazı birinci silahları da açar. Kısayol Kiti: Piyade Paketi, her sınıfla ilgili oyun ilerlemesiyle kazanılan tüm birinci silahları, bel tabancalarını ve cihazları içerir. Yalnızca temel oyun ilerlemesi öğelerini içerir; kısayol kiti, gelecekteki indirilebilir içerik öğelerini, genişletme paketi öğelerini, Battlepack'ler ile açılması gereken öğeleri veya promosyonlu kampanya öğelerini içermez.