Gözcü sınıfıyla ilgili oyun ilerlemesiyle kazanılan tüm birinci silahları, bel tabancalarını ve cihazları içerir. Yalnızca temel oyun ilerlemesi öğelerini içerir; kısayol kiti, gelecekteki indirilebilir içerik öğelerini, genişletme paketi öğelerini, Battlepack'ler ile açılması gereken öğeleri veya promosyonlu kampanya öğelerini içermez.