Battle Nibbs - Awesomenauts Assemble! Kostümü
UYARI: Nibbs içeriğine sahip değilseniz, bu içeriği kullanamayacaksınız. Bu kostümü Awesomenauts Assemble'da kullanabilmek için Nibbs içeriğine sahip olmanız gerekmektedir. Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Nibbs için bir kostümü açacaktır. Bu kostüm, yepyeni ve tamamen kişiselleştirilmiş seslendirmeler içermektedir.