Batman - The Telltale Series - Episode 5: City of Light
Arkham'ın Çocukları'nın lideri, Wayne aile ismini ortadan kaldırmak için yaptığı planın son kısmını uygulamaya hazırlanıyor ve sana en yakın insanlar intikam yolundalar. Batman'in en büyük sırrı - kimliği - Gotham'da kaos ve ölüme sebep olurken saklanabilir mi? Wayne ailesinin ve şehrin kaderi senin seçimlerine bağlı. Ne yapacaksın? Ne kadar ileri gideceksin? Hangi maskeyi takacaksın? Beş bölümlük oyun dizisi serisinin beşinci bölümü. Bu ek içeriği satın alabilmek için Batman: The Telltale Series - Episode 1 sahibi olmalısınız.