Batman - The Telltale Series - Episode 2: Children of Arkham - Disc
Gotham City'nin en tepedeki ailesi yolsuzluk batağına batmış, eski bir arkadaş artık tehlikeli bir düşman haline gelmiş ve bu yüzden Dark Knight'ın hayatı tepetaklak olmuştur. Thomas Wayne neye karışmıştır ve neden öldürülmüştür? Babası hakkındaki gerçeği öğrenmek isteyen Bruce, Gotham'ın suç bataklığındaki kişileri sorguya çekmeye başlar. Ama hangi maskeyi takınacaktır? Milyarder mi yoksa yarasa mı? Arkham'ın çocukları ile karşılaştığında vereceği büyük kararlar hem Batman'in hem de etrafındaki kişilerin hayatlarını sonsuza dek değiştirecektir. Beş bölümlük oyun serisinin ikinci bölümü.