Batman: The Enemy Within - Season Pass (Episodes 2-5)
Batman - The Telltale Series'in yaratıcısı ödüllü stüdyodan gelen en son bölümde, hem Bruce Wayne hem de Batman riskli yeni rollere bürünmeye zorlanır. Riddler, Gotham Şehri'ni terörize etmek için geri döner ancak korkunç bulmacaları sadece daha büyük bir krizi gölgeler. Acımasız federal ajan ve gücünü yeni göstermeye başlayan Joker'in dönüşüyle, Bruce Wayne bir dizi tehlikeli aldatmacayla uğraşırken, Batman endişeli müttefikleri yönlendirmek zorundadır. Batman'in hangi yeni müttefikine güvenmeyi seçeceksin? Ve Bruce'un karanlığın ne kadar derinine inmesine izin vereceksin? Ödüllü Telltale Games'in sunduğu bu yeni serinin Bölüm 2'den Bölüm 5'e kadar olan kısmını (periyodik olarak yayınlanacaktır) içerir. Bu ek içeriği satın alabilmek için Batman: The Enemy Within - Episode 1 sahibi olmalısınız.