Batman: The Enemy Within - Episode 1
Batman - The Telltale Series'in yaratıcısı ödüllü stüdyodan gelen en son bölümde, hem Bruce Wayne hem de Batman riskli yeni rollere bürünmeye zorlanır. Riddler, Gotham Şehri'ni terörize etmek için geri döner ancak korkunç bulmacaları sadece daha büyük bir krizi gölgeler. Acımasız federal ajan ve gücünü yeni göstermeye başlayan Joker'in dönüşüyle, Bruce Wayne bir dizi tehlikeli aldatmacayla uğraşırken, Batman endişeli müttefikleri yönlendirmek zorundadır. Batman'in hangi yeni müttefikine güvenmeyi seçeceksin? Ve Bruce'un karanlığın ne kadar derinine inmesine izin vereceksin? Batman: The Enemy Within'in birinci bölümünü indirin. The Walking Dead: A Telltale Games Series, The Wolf Among Us ve Tales from the Borderlands oyunlarının yaratıcılarından beş bölümlük bir oyun serisi.