Başlangıç Paketi – XDefiant
Başlangıç Paketi ile karşılaşmaya önde başlayın. İçeriğinde bulunanlar: - De Rosa için Nadir Gece Hızı karakter görünümü. - Kozmetikler veya ayrıcalıklı battle pass'e yükseltme gibi oyun içi satın alım için 3.000 XPara. XDefiant, hızlı tempolu çatışmalarda yarıştığınız, oynaması ücretsiz bir birinci şahıs çevrim içi arena nişancısıdır. Çapraz oyun ile çeşitli platformlardaki arkadaşlarınızla da oynayabileceksiniz.