Başıboş Kılıç
Bu aksiyon-macera RPG'de kendini kanıtla ve gizemli bir medeniyetin kadim harabelerini keşfedip şiddetli çatışmalarda ustalaş. Efsaneler, vahşi ve eski ama eşsiz derecede güçlü olan Kayıp Vadi Acrea'dan bahsediyor. Bu unutulmuş diyarı buldun ama öldün. Zaman geçti ve mucizevi bir şekilde hayata geri döndün. Ödediğin bedelse bu topraklara bağlı kalmak. Özgürlüğünü tekrar kazan ve savaş görüp yağmalanmış bu diyarda güvenilir yoldaşın Boji'yle dengeyi yeniden sağlama görevine atıl. Dev ilah tanrıların ve kayıp şehirlerin yüksek taht odalarını keşfet. Sırlarını çözdükçe daha ölümcül düşmanlarla yüzleşmeye hazır ol. Keşiflerinle ve içinde savaş veren güçlerle daima değişen bir dünyayı keşfetmeye hazır ol! Unutulmaz bir maceraya atıl. ANA ÖZELLİKLER ANLATILMAYAN HİKÂYE: Unutulmaz bir yolculuğa koyul ve Acrea ile kadim efsanesinin hikâyesini keşfet. Barışçıl bir vadiyi savaş ve ölümün yuvasına çeviren tarihçenin tamamını keşfet. Bu bilgileri kullanarak geçmişin yadigârlarını yok edip savaş görmüş vadiye huzuru geri getir. TAM ÇATIŞMA KONTROLÜ: Hassas çatışma sistemi, savaşı tamamen kontrol etmen için hızlı tepkilere ve kusursuz saldırılara imkân veriyor. Düşman saldırılarını stratejik olarak tahmin etmekle kılıç kılıca anlık tepkileri birleştiriyor: Yakın dövüşün zirve noktası. DEĞİŞEN DÜNYA: Değişim, her zaferin dünyada bir iz bıraktığı yolculuğunun bir parçası. Ölsen de zaman ilerlemeye devam ediyor. Geçmiş zafer noktalarını yeniden ziyaret et ve dünyaya getirdiğin değişimleri deneyimle. Ama unutma! Eylemlerin daha büyük meydan okumalara yol açacak. KAYIP VADİYİ KEŞFET: Renkli Acrea dünyasında eski şehir harabeleri, donmuş mağaralar ve kavisli kanyonlar bulunuyor. Yoldaşınla birlikte macera dolu sürekli değişen bir dünyanın en derin köşelerini keşfet. Her keşifte bir hazine saklı. Nadir malzemeler, tarifler, silahlar, hikâye parçaları ve hoş yerler bul. DESTANSI BOSS SAVAŞLARI: Geçmişte bu diyarı mahveden İlah Krallarla yüzleş. Miraslarını yerle bir et ve diyarı eski çağın gölgelerinden özgürleştir. Onların güçlerini toplayıp Acrea'nın gizemlerini çözmek için kullan. Yeni topraklar açılmayı bekliyor. İLERLEME: Maceracı ve Boji'nin kendine ait beceri ağaçları bulunuyor. Maceracı, savaşlar aracılığıyla deneyim kazanan bir savaşçı. Boji ise kadim hikâye parçaları bularak deneyimini artıran bir zanaatkâr.