Banner Saga 2: Hayatta Kalma Modu
Hayatta Kalma Modu, giderek zorlaşan 40 çarpışma ile taktiksel cesaretini test edecek! En sevdiğin Banner Saga karakterlerinden altı kahramanlık bir ekip kur ve düşman akınlarına karşı verilen savaşta onlara liderlik yap. Yeni eşyaları kullanmak ve savaşta ölenlerin yerini alacak kahramanları açmak için Şöhret kazan. Ne kadar hayatta kalacaksın ve liderlik sıralamasında kaçıncı olacaksın? Hayatta Kalma Modu Özellikleri: Bu zorlayıcı savaş oyunu modunda olabildiğince fazla çarpışmadan sağ çık. 40'tan fazla karakter arasından en sevdiğin 6 kahramanı seç. İlerledikçe, şöhrete sahip daha fazla kahraman görevlendir. Mutlak Ölüm - Savaşta ölen askerler bir daha geri dönmezler, ama yeni kahramanlar almak için onlara, şöhret kazandıran bir Viking Cenazesi düzenleyebilirsin. Normal veya Zor zorluk modlarında oyna ve liderlik sıralamasında arkadaşlarına karşı kaçıncı olacağını gör.